Baggrundsgruppen

Baggrundsgruppen er den gruppe i Enhedslisten Midtjylland, der støtter regionsrådspolitikerne i deres daglige arbejde. Gruppen er sammensat af regionsrådsmedlemmerne, de forreste suppleanter og medlemmer valgt på repræsentantskabet. Derudover er alle medlemmer af Enhedslisten i Midtjylland velkommen på møderne.
Gruppen har faste møder, som falder inden hvert møde forretningsudvalget. Har taler de om dagsordenen for forretningsudvalget og derefter regionsrådet. Udover de faste møder kan der være særlige møder i forbindelse med initiativer, budgetforhandlinger eller lignende.

Hvis du er medlem og ønsker at tage del i arbejdet i baggrundsgruppen, kan du kontakte et af regionsrådsmedlemmerne eller skrive til regionssekretær Esben Skytte Christiansen på: esben.s@enhedslisten.dk

Baggrundsgruppemøder afholdes normalt kl. 17 mandage før møder i Regionsrådets FU. Møderne foregår normalt i Solidaritetshuset, Fredensgade 20B, Silkeborg

Møderne afholdes følgende datoer:
Mandag den 12. august
Mandag den 16. september